VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY PRE PREDAJ TOVARU
I. Všeobecné ustanovenia
- Tieto Všeobecné obchodné podmienky bližšie upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán v súvislosti so zabezpečením služieb (ďalej len „VOP“) medzi spoločnosťou BestAD SK, s. r. o., Jesenná 3 Senec 903 01, (ďalej len „BestAD SK, s. r. o.“ alebo „predávajúci“), predaja tovaru zo slovenskej produkcie čajov a byliniek, chilli produktov, domácich paštét Terín, džemov, sirupov, čatní, medoviny, medovníkov, medov, sviečok a vína z lokálnych vinárstiev. Jedná sa o produkty charakteru „home made“ od lokálnych slovenských malých výrobcov v tej najvyššej kvalite a zadávateľom objednávky (ďalej len „objednávateľ“ alebo „kupujúci“).
- Pre účely týchto VOP sa objednávateľom rozumie právnická alebo fyzická osoba, ktorá na základe objednávky resp. zmluvy požiada BestAD SK, s. r. o. o vykonanie služieb najmä nie však výlučne:
- Dodaj tovaru z ponuky predávajúceho zverejneného na web stránke: www.darcekovebalicky.sk
- Tvorba individuálnych darčekových balíčkov
- Darčekové balenia do papierovej tašky alebo darčekovej krabice vrátane tej na mieru
- Personalizácia darčekových balení – označenie balíčkov logom, visačkou alebo venovacou kartičkou
- Potlač krabíc, kartičiek, etikiet a reklamných predmetov logom
- Grafické návrhy potlače, venovacích kartičiek, etikiet a visačiek vrátane tvorby textov
- Doprava do firmy alebo iné miesto určenia
- Zmluvou sa rozumie potvrdená písomná objednávka kupujúceho, čím medzi objednávateľom ako kupujúcim a BestAD SK, s. r. o. ako predávajúcim vzniká záväzný zmluvný vzťah. VOP tvoria neoddeliteľnú súčasť každej potvrdenej objednávky. Potvrdením objednávky zo strany objednávateľa objednávateľ súčasne potvrdzuje, že bol oboznámený s týmito VOP, rozumie im, plne ich berie na vedomie a nemá voči nim námietky, čím ich bezvýhradne akceptuje, čo vyjadruje svojím podpisom na zmluve alebo priamo na VOP resp. potvrdením objednávky. Predmetom takto uzatvorenej zmluvy je záväzok predávajúceho predať kupujúcemu tovar v tejto zmluve/objednávke určený a záväzok kupujúceho zaplatiť predávajúcemu za tento tovar dohodnutú kúpnu
II. Uzavretie zmluvy
- Internetová stránka www.darcekovebalicky.sk neplní účel elektronického obchodu predávajúceho, ale predstavuje iba elektronický katalóg produktov, ktoré má predávajúci vo svojej obvyklej ponuke, a ceny, za ktoré obvykle dokáže predávajúci kupujúcemu uvedené produkty predať. Vzhľadom na uvedené,
že uvedené produkty nie sú súčasťou darčekového balenia, ako aj vzhľadom na to, že dostupnosť jednotlivých produktov ako aj ich ceny sú premenlivé a závisia aj na dodávateľoch predávajúceho,
je nevyhnutné, aby uzavretiu Zmluvy predchádzal dopyt kupujúceho zaslaný na e-mailovú adresu predávajúceho. - Postup pri tvorbe dopytu kupujúceho je nasledovný: Kupujúci si vyberie z ponuky rôznych darčekových produktov a vloží každý produkt do košíka. Pri niektorých produktoch je uvedené minimálne množstvo odberu, ktoré je nemenné. Následne si vyberie z ponuky balení a uvedie počet. Kupujúci následne skontroluje celkové množstvo balíčkov, ktoré z vybraných produktov má predávajúci zostaviť. Ak je celkový počet balíčkov iný ako počet produktov, je nutné uviesť túto skutočnosť do poznámky. Prípadne kupujúci napíše do poznámok, ďalšie požiadavky. Zvolí spôsob dopravy, ktorý preferujete. Na výber je možnosť dopravy z 3 možností – osobný odber u predávajúceho, rozvoz dohodou, doručenie kuriérom. Cena závisí od hmotnosti a objemu finálnej zásielky. Následne potvrdí, že sa oboznámil s týmito VOP
a odošle dopyt. - Nákup tovaru od predávajúceho na základe týchto VOP môžu uskutočňovať všetky právnické osoby
a fyzické osoby spôsobilé v plnom rozsahu na právne úkony. Predávajúci je však oprávnený odmietnuť uzavretie zmluvy zákazníkovi, ktorý od Predávajúceho požaduje splnenie podmienky dodania, ktorú predávajúci nie je schopný zabezpečiť, splnenie ktorej predstavuje pre predávajúceho neprimerané náklady, ktoré nie je zákazník ochotný znášať, alebo splnenie ktorej predstavuje pre predávajúceho neprimerané riziko. - Predávajúci uzaviera s kupujúcim zmluvu spravidla prostredníctvom e-mailovej komunikácie, ktorej predchádza e-mailový dopyt kupujúceho.
- Na základe dopytu kupujúceho vypracuje predávajúci pre kupujúceho cenovú ponuku, obsahujúcu najmä:
- identifikáciu predávajúceho
- kontaktné údaje predávajúceho
- identifikáciu kupujúceho
- kontaktné údaje kupujúceho
- druhovú špecifikáciu tovaru, množstvo tovaru, hlavné vlastnosti tovaru a spôsob balenia
- jednotkovú cenu tovaru, celkovú cenu tovaru, a to vrátane dane z pridanej hodnoty
- kúpnu cenu
- miesto dodania a dodacie podmienky, cenu dodania a iné náklady spojené s dodaním tovaru
- lehotu dodania tovaru
- iné skutočnosti
- poučenie kupujúceho o tom, že prijatie cenovej ponuky je spojené s povinnosťou kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu a je považované za objednávku s povinnosťou platby
- Cenovú ponuku zašle predávajúci kupujúcemu na e-mail kupujúceho a faktúru na zaplatenie dohodnutej kúpnej ceny.
- Uzavretím Zmluvy sa tieto VOP považujú za neoddeliteľnú obsahovú súčasť Zmluvy. V prípade,
že predávajúci a kupujúci uzatvoria zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odlišné od týchto VOP, budú ustanovenia zmluvy uprednostnené pred týmito VOP. - K uzavretiu zmluvy dochádza tak, že kupujúci predávajúcemu zašle potvrdenie objednávky. Potvrdením objednávky kupujúci vyhlasuje, že bol oboznámený s týmito VOP, že potvrdenie objednávky je spojené s povinnosťou kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu. Zaslanie e-mailu s dodatkom k cenovej ponuke alebo
s odchýlkou od cenovej ponuky sa nepovažuje za potvrdenie cenovej ponuky, zaslaním takéhoto e-mailu nedochádza medzi predávajúcim a kupujúcim k uzavretiu zmluvy. - Vzhľadom na skutočnosť, že kupujúcemu potvrdil, že súhlasím s týmito VOP, potvrdením objednávky kupujúci zároveň vyhlasuje predávajúcemu, že súhlasí s tým, že sa záväzkovo právny vzťah Zmluvných strán založený Zmluvou a súvisiaci so Zmluvou a reklamáciou tovaru, predaj a kúpa ktorého je predmetom Zmluvy, bude spravovať týmito VOP, pričom kupujúci zároveň vyhlasuje, že sa pred uzavretím Zmluvy so znením VOP podrobne oboznámil ich prečítaním, pričom v plnom rozsahu porozumel ich obsahu a všetkým podmienkam, a že s ich obsahom a podmienkami v nich obsiahnutými súhlasí.
- Vzniknutú Zmluvu (vrátane dohodnutej ceny) možno meniť alebo rušiť iba na základe dohody Zmluvných strán alebo na základe zákonných dôvodov či v súlade s týmito VOP v prípade omylu.
Článok III. Práva a povinnosti predávajúceho
- Predávajúci sa zaväzuje:
- dodať na základe uzavretej zmluvy kupujúcemu tovar v dohodnutom množstve, kvalite a termíne
a zabaliť ho alebo vybaviť na prepravu spôsobom potrebným na jeho uchovanie a ochranu; a - zabezpečiť, aby dodaný tovar spĺňal platné právne predpisy SR; a všetky doklady potrebné
na prevzatie a užívanie tovaru a ďalšie doklady predpísané platnými právnymi predpismi, - predávajúci má právo na riadne a včasné zaplatenie v zmluve dohodnutej kúpnej ceny od kupujúceho za tovar a to spôsobom určeným v týchto VOP, pokiaľ v zmluve nebol dohodnutý iný spôsob zaplatenia kúpnej ceny.
- Predávajúci má právo stornovať cenovú ponuku pred uzavretím zmluvy alebo od už uzavretej zmluvy odstúpiť v prípade, že z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, zisteniu, že tovar nespĺňa platné právne predpisy alebo iné podmienky určené v zmluve i inak vymienené kupujúcim alebo z iných dôvodov súvisiacich s tovarom a jeho dodaním nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej zmluvou alebo za splnenia iných zmluvou určených podmienok, ak sa s kupujúcim nedohodne na inom náhradnom plnení. O stornovaní cenovej ponuky či odstúpení od zmluvy podľa tohto ustanovenia týchto VOP bude kupujúci informovaný e-mailom a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené v lehote do 14 dní od storna cenovej ponuky alebo od odstúpenia
od zmluvy podľa tohto ustanovenia týchto VOP, pokiaľ sa s kupujúci s predávajúcim nedohodnú inak.
Článok IV. Práva a povinnosti kupujúceho
- Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzavieraní zmluvy Predávajúci
si neúčtuje žiadne ďalšie poplatky, okrem prípadnej zmluvnej prepravy tovaru. - Kupujúci sa zaväzuje:
– prevziať zakúpený alebo objednaný tovar; a
– zaplatiť Predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu dohodnutým spôsobom vrátane nákladov
na doručenie tovaru; a
– potvrdiť v dodacom liste prevzatie Tovaru svojím podpisom alebo podpisom ním poverenej osoby resp. v prípade doručenia prostredníctvom kuriéra potvrdí prevzatie tovaru prevzatím zásielky
od kuriéra.
- Kupujúci má právo na dodanie tovaru v množstve, kvalite, termíne a mieste dohodnutom zmluvnými stranami v Zmluve.
Článok V. Tovar
- Predávajúci na svojej internetovej stránke www.darcekovebalicky.sk zverejňuje zoznam tovarov, ktoré ponúka zákazníkom na predaj spolu s darčekovým balením. Obsah stránky www.darcekovebalicky.sk predstavuje katalóg tovarov, ktoré máva spravidla predávajúci vo svojej ponuke a v prípade možností predávajúceho pozostáva tiež z výpočtu orientačných informácií o cene týkajúcej sa ponúkaných tovarov.
- Kupujúci berie na vedomie, že informácie obsiahnuté na internetovej stránke predávajúceho www.darcekovebalicky.sk sú alebo môžu byť iba orientačného charakteru. Z uvedeného dôvodu
si kupujúci v rámci telefonickej alebo mailovej diskusie nasledujúcej po zadaní dopytu kupujúceho predávajúcemu, ako aj v rámci posudzovania cenovej ponuky starostlivo a podrobne vypočuje a prečíta všetky informácie týkajúce sa tovaru, ktoré kupujúcemu poskytne predávajúci. V prípade, že informácie o tovare, ktoré predávajúci poskytol kupujúcemu pred zaslaním cenovej ponuky alebo v rámci cenovej ponuky, nebude kupujúci požadovať za dostatočné, vynaloží predávajúci všetko úsilie, aby kupujúcemu poskytol doplnkové informácie o tovare podľa potreby kupujúceho sformulovanej v otázkach kupujúceho, ktoré sú predávajúcemu dostupné. kupujúci je oprávnený požadovať od predávajúceho poskytnutie doplnkových informácií, a vyjadrením súhlasu s cenovou ponukou a uzavretím zmluvy vynaložiť všetko potrebné úsilie, aby o tovare, o kúpu ktorého má záujem, získal všetky potrebné informácie. Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci môže kupujúcemu pomôcť získať doplnkové informácie o tovare iba v prípade, že si kupujúci doplnkové informácie o tovare od predávajúceho vyžiada. - V prípade, že sa informácie týkajúce sa tovaru poskytnuté predávajúcim kupujúcemu v procese uzavierania zmluvy odlišujú od informácií uvedených na internetovej stránke www.darcekovebalicky.sk, majú prednosť informácie týkajúce sa tovaru poskytnuté predávajúcim kupujúcemu v procese uzavierania zmluvy.
- Predávajúci vynakladá úsilie na to, aby tovar katalogizovaný na svojej internetovej stránke www.darcekovebalicky.sk priblížil kupujúcemu aj obrazovou alebo fotografickou dokumentáciou. Kupujúci však zároveň berie na vedomie, že vzhľadom na charakter tovaru predávaného predávajúcim nemusí obrazová alebo fotografická dokumentácia tovaru umiestnená na internetovej stránke predávajúceho vždy verne zodpovedať reálnemu vyhotoveniu tovaru (najmä farby a pod.), a teda obrazová a fotografická dokumentácia môže mať do určitej miery ilustračný charakter. Predávajúci je však vždy pripravený vynaložiť maximálne úsilie aby kupujúcemu vhodným spôsobom priblížil čo najreálnejšiu podobizeň tovaru, kupujúci je si tejto skutočnosti vedomý a v prípade svojho záujmu
o preskúmanie skutočného vzhľadu tovaru sa preto zaväzuje obrátiť na predávajúceho. - Predávajúci môže zmeniť aj po zaslaní cenovej ponuky cenu tovaru v prípade zmeny právnych predpisov, zmene menových kurzov, pri výraznom náraste inflácie a zmene cien od výrobcov alebo dodávateľov tovaru, alebo pokiaľ zistí, že daná cena bola chybne uvedená. O tejto skutočnosti je predávajúci povinný informovať kupujúceho bezodkladne. V prípade zmeny ceny tovaru dochádza k automatickému stornu cenovej ponuky, ktorá ešte nebola zo strany kupujúceho potvrdená a k odstúpeniu od zmluvy zo strany predávajúceho v prípade, že cenová ponuka už bola zo strany kupujúceho potvrdená, a teda došlo
k uzavretiu zmluvy. V rovnakom prípade zašle predávajúci kupujúcemu novú cenovú ponuku, pričom až schválením tejto cenovej ponuky dochádza k uzavretiu novej Zmluvy. V prípade, že kupujúci novú cenovú ponuku predávajúceho neschváli, pričom však už zaplatil kúpnu cenu alebo jej časť, vráti predávajúci zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť kupujúcemu do 15 dní odo dňa, kedy kupujúci oznámi predávajúcemu, že novú cenovú ponuku neakceptuje.
Článok VI. Kúpna cena a spôsob jej zaplatenia
- Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu tovaru dohodnutú v zmluve vrátane nákladov na darčekové balenie a doručenie tovaru určenú v zmluve.
- Preferovaný spôsobom zaplatenia kúpnej ceny vrátane nákladov na doručenie tovaru je platba vopred na bankový účet predávajúceho, na základe faktúry vystavenej predávajúcim a zaslanej kupujúcemu
na jeho mailovú adresu spolu s cenovou ponukou, ak sa zmluvné strany nedohodnú alebo nedohodli inak. V prípade, že sa Kupujúci s Predávajúcim nedohodnú inak, uplatní sa tento spôsob zaplatenia kúpnej ceny vrátane nákladov na doručenie tovaru. - Kupujúci zaplatí kúpnu cenu za tovar vrátane nákladov na doručenie tovaru na bankový účet predávajúceho uvedený vo faktúre s variabilným symbolom v lehote splatnosti uvedenej na faktúre.
- Kupujúci sa zaväzuje uhradiť na základe faktúry kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru
v lehote uvedenej na faktúre. - Všetky dodacie lehoty dohodnuté zmluvnými stranami začínajú plynúť až zaplatením kúpnej ceny vrátane nákladov na doručenie tovaru, ak sa zmluvné strany nehodnú inak. V prípade, že sa kupujúci omešká so zaplatením kúpnej ceny, dodacie lehoty sa primerane predĺžia, ak sa strany nedohodnú inak.
Článok VII. Dodanie tovaru
- Predávajúci dodá tovar kupujúcemu kompletný, v lehote dohodnutej v zmluve. Lehota na dodanie tovaru sa predlžuje o čas, ktorý uplynie od zaslania cenovej ponuky do jej schválenia kupujúcim
a zaplatenia kúpnej ceny, ak sa zmluvné strany nedohodnú na neskoršom zaplatení kúpnej ceny. Lehota na dodanie tovaru sa predlžuje tiež o čas trvania prípadných prekážok na strane kupujúceho. - Predávajúci dodá kupujúcemu tovar na miesto dohodnuté v zmluve.
- Kupujúci je povinný sa dostaviť na miesto dodania tovaru a tovar prevziať.
- Kupujúci je povinný tovar pri prevzatí skontrolovať.
- Tovar môže byť kupujúcemu dodaný s využitím služieb tretích subjektov (Kuriérska služba), ak nie je vyslovene dohodnuté inak.
- Pri dodaní tovaru je kupujúci povinný otvoriť doručenú zásielku pred kuriérom a zistiť, či je jej obsah kompletný a nejaví známky poškodenia. V prípade, že zistí nekompletnosť, spíše o tom spolu s kuriérom zápisnicu. Kupujúci je povinný ihneď po prevzatí zásielky tovar úplne vybaliť a zistiť či nie je mechanicky poškodený. V prípade mechanického poškodenia sa zaväzuje bezodkladne informovať predávajúceho, ktorý s ním dohodne ďalší postup. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia bude možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase prevzatia od dopravcu. Pokiaľ je doručovaná zásielka viditeľne poškodená, je kupujúci povinný nepodpísať doručovateľovi prevzatie, kým za jeho prítomnosti neskontroluje samotný tovar. V prípade poškodenia tovaru je kupujúci povinný zdokumentovať poškodenie (najlepšie fotografiou), spísať reklamáciu s doručovateľom a bezodkladne
o tejto skutočnosti informovať predávajúceho. - Ak kupujúci neprevezme tovar v dohodnutej dobe a na dohodnutom mieste, je povinný predávajúcemu zaplatiť náklady spojené s doručením a vrátením tovaru a nahradiť prípadnú škodu, ktorá predávajúcemu vznikla porušením povinnosti kupujúceho prevziať riadne a včas doručovaný tovar. Rovnaký postup sa vzťahuje aj na neprevzatý či nevyzdvihnutý tovar po skončení reklamačného konania.
- V prípade, ak predávajúci dopraví tovar kupujúcemu na miesto dohodnuté v zmluve, kupujúci je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti na prevzatie tovaru a podpísať dodací list o doručení a odovzdaní tovaru. Tretia osoba splnomocnená na prevzatie tovaru je povinná predložiť predávajúcemu písomné splnomocnenie. Ak bude potrebné dodávku tovaru opakovať z dôvodu neprítomnosti kupujúceho na mieste určenom
v zmluve, všetky náklady s tým vzniknuté hradí kupujúci. - Predávajúci je oprávnený vyzvať kupujúceho na prevzatie tovaru aj pred uplynutím lehoty dohodnutej v zmluve.
- Nebezpečenstvo škody na tovare a náhodného zhoršenia stavu tovaru prechádza na kupujúceho v čase, keď prevezme tovar od predávajúceho, alebo keď tak neurobí včas, tak v čase, keď mu predávajúci umožní nakladať s tovarom a kupujúci tovar neprevezme.
- Na dodaný tovar poskytuje predávajúci záruku z vád v termínoch a lehotách aké sú uvedené na výrobku.
- Predávajúci neznáša zodpovednosť za vady tovaru, spôsobené, nesprávnym skladovaním a používaním tovaru kupujúcim.
- Kupujúci je povinný okamžite, bez zbytočného odkladu upovedomiť predávajúceho o vadách dodaného tovaru formou listu, ktorý obsahuje informácie o zistených nedostatkoch. Predmetný list je kupujúci povinný odoslať predávajúcemu na adresu elektronickej pošty predávajúceho.
- Predávajúci najneskôr do 14 pracovných dní od doručenia reklamácie je povinný preskúmať reklamáciu a zároveň ju vysporiadať a zaslať kupujúcemu písomnú informáciu o spôsobe vysporiadania.
Článok VIII. Ochrana osobných údajov
- Kupujúci týmto udeľuje BestAD SK, s. r. o. slobodný, vážny, jednoznačný súhlas na spracovanie svojich osobných údajov za účelom, ktoré sú vzhľadom na poskytnutie služieb obvyklé a ktoré sú nevyhnutne na plnenie povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, na dobu nevyhnutnú a po skončení výkonu služieb podľa tejto zmluvy za účelom archivácie. Kupujúci má právo kedykoľvek odvolať súhlas so spracovaním osobných údajov, rovnako má právo požadovať prístup k osobným údajom, právo na opravu a výmaz osobných údajov, právo na obmedzenie spracovania osobných údajov a práve namietať spracúvanie osobných údajov ako aj o práve na prenosnosť osobných údajov. BestAD SK, s. r. o. prehlasuje,
že udelenie súhlasu na spracovanie osobných údajov je nevyhnutnou podmienkou platnosti zmluvy, kupujúci je z tohto dôvodu povinný poskytnúť BestAD SK, s. r. o. osobné údaje a bol poučený o možných následkoch neposkytnutia osobných údajov. BestAD SK, s. r. o. poučil kupujúceho, ktorý poskytol osobné údaje o práve podať návrh na začatie konania podľa § 100 zákona č. 18/2018 Z. z., o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov čo kupujúci odoslaním dopytu a potvrdením objednávky potvrdzuje. BestAD SK, s. r. o. poučil kupujúceho o právach súvisiacich s ochranou jeho osobných údajov, ako aj systémom zabezpečenia, zberu a uchovania dát súvisiacich s osobnými údajmi účinkujúceho čo kupujúci odoslaním dopytu a potvrdením objednávky potvrdzuje. BestAD SK, s. r. o. poučuje kupujúceho, že prevádzkovateľom osobných údajov objednávateľa je BestAD SK, s. r. o., pričom kontaktné údaje prevádzkovateľa sú uvedené v záhlaví týchto VOP. BestAD SK, s. r. o. prijaté osobné údaje kupujúceho sa zaväzuje prijať dostatočné a vhodné opatrenia na ochranu poskytnutých osobných údajov, vrátene ochrany pred neoprávneným spracúvaním osobných údajov, nezákonným spracúvaním osobných údajov, náhodnou stratou osobných údajov, výmazom osobných údajov alebo poškodením osobných údajov. Osobné údaje objednávateľa nepoužívame na profilovanie ani automatické rozhodovanie.
Článok IX. Záverečné ustanovenia
- Kupujúci nadobudne vlastnícke právo k dodávaným tovarovým komoditám až zaplatením dohodnutej odplaty v plnej výške v prospech BestAD SK, s. r. o.. Nebezpečenstvo škody na tovarovej komodite prechádza z predávajúceho na kupujúceho okamihom, kedy sa tovarová komodita dostane do sféry faktickej i reálnej dispozície kupujúceho.
- Ustanovenia, dopĺňajúce a meniace VOP, ktoré sú uvedené v potvrdenej objednávke alebo v uzatvorenej zmluve majú prednosť pred VOP.
- Vzťahy, ktoré nie sú upravené v týchto VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami právnych predpisov Slovenskej republiky, a to predovšetkým Obchodným zákonníkom a Občianskym zákonníkom, vrátane ich vykonávacích predpisov.
- O všetkých sporoch zmluvných strán, bude s konečnou platnosťou rozhodovať miestne príslušný slovenský súd.
- Korešpondencia: Všetky oznámenia, faktúry, objednávky a výzvy a ďalšie úkony vrátane právnych úkonov, ktoré majú byť podľa príslušných právnych predpisov alebo dohody zmluvných strán urobené písomne, sa budú doručovať druhej zmluvnej strane osobne alebo doporučenou poštou na poslednú známu adresu tejto zmluvnej strany. Zmluvné strany sa dohodli, že ak adresát odmietne prevziať zásielku alebo ak sa zásielka vráti odosielateľovi ako nedoručená, platí, že zásielka bola doručená na druhý deň po dni jej odoslania.
- V prípade, že jednotlivé ustanovenia týchto VOP sú neplatné alebo sa stanú neplatnými, nie je tým platnosť ostatných ustanovení dotknutá. V tomto prípade sa dohodnú zmluvné strany na náhradnej úprave, ktorá zodpovedá sledovanému hospodárskemu účelu. To isté platí i pre prípadné medzery
v úprave. - Všeobecné obchodné podmienky sú dostupné aj na webovej stránke BestAD SK, s. r. o. a zároveň sú neoddeliteľnou súčasťou každej cenovej ponuky.
- BestAD SK, s. r. o. má výhradné právo tieto VOP meniť a dopĺňať, pričom každá zmena či doplnenie musí byť uskutočnená písomnou formou. Nové znenie VOP bude zverejnené na internetovej stránke spoločnosti.
Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 1. 11. 2019 s platnosťou na dobu neurčitú.
BestAD SK, s. r. o.